Oficina d'Atenció a la Ciutadania

QUÈ ÉS L'OAC?

 

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és el punt de referència per a qualsevol consulta i/o tràmit que la ciutadania vulgui realitzar amb l'Ajuntament de Vilassar de Dalt. Està situada a la planta baixa de l'Ajuntament. Es tracta d'un servei d'atenció personalitzada, presencial, telefònica o virtual sobre els tràmits que els interessats poden realitzar amb l'ajuntament mitjançant el qual els ciutadans i ciutadanes poden obtenir informació i realitzar gestions i tràmits, com empadronaments i obtenir certificacions, entre d'altres.

Per ser atès presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana caldrà sol·licitar cita prèvia a través d’internet o per telèfon al 93 753 98 00. També es poden fer els tràmits telemàticament a través del registre electrònic disponible les 24 hores. Hi ha a disposició de la ciutadania un servei d’assistència en la tramitació electrònica trucant al 93 595 47 58 (de 8h a 20h) o envieu un correu electrònic a oac360@vilassardedalt.cat.

 

 

OAC 360

El servei OAC360 ofereix ajuda davant qualsevol dubte en el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als tràmits en línia amb l'administració. Està operatiu de dilluns a divendres, de 8 a 20 h al telèfon 93 595 47 58. També posen a disposició de la ciutadania el correu a oac360@vilassardedalt.cat.

 

 

 

 


Guia ràpida d’ús del servei OAC 360

Com hi puc contactar?
Per telèfon: 93 595 47 58
Per correu electrònic: oac360@vilassardedalt.cat

Horari
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h

Quin tipus de consultes puc fer?
Procediment per a la presentació d’instàncies electròniques, ús de plataformes de contractació, notificacions electròniques, inscripcions telemàtiques…
El servei inclou la connexió remota al PC de la persona que faci la consulta, quan sigui necessari per a la resolució satisfactòria de la incidència, sota autorització expressa del ciutadà/ana.

Per accedir als serveis electrònics de l’Ajuntament, cal entrar a la pàgina web municipal i clicar la secció Tràmits, des d’on es té accés al Catàleg de Tràmits, Carpeta Ciutadana, Notificacions Electròniques, Tràmits Electrònics, etc.

Quin tipus de consultes no puc fer?
No s’inclou atenció a problemes tecnològics dels equips o dispositius que estigui emprant la persona que fa la consulta (manca de connexió a Internet, problemes amb el teclat o altres perifèrics...). Tampoc s’inclouen problemes no relacionats amb la relació telemàtica amb l’Ajuntament (problemes amb el correu electrònic o altres eines ofimàtiques).

Si ho prefereixes, pots deixar les teves dades clicant al banner i et trucaran des del servei.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 01-02-2023 10:57