La comissió especial de Seguiment i Actuació del COVID-19 de l'Ajuntament ha decidit prendre un conjunt de mesures per evitar posar en risc sanitari tant a la població com els treballadors i les treballadores municipals.
Mesures organitzatives del treball pel conjunt del grup municipal:
Els serveis necessaris per a garantir la continuïtat de la prestació dels serveis públics són els següents:
A prestar per VISERMA:
- Servei de Recollida Residus Urbans i Voluminosos
- Servei de Neteja d'Edificis Municipals
A prestar per l'Ajuntament:
- Serveis Socials d'Atenció Domiciliaria (SSAD): prestarà els serveis urgents i inajornables. En paral•lel, s'articularà un servei telefònic que realitzarà el seguiment i acompanyament de les persones usuàries del servei i/o d'aquelles persones derivades d'altres serveis que es trobin en situació de risc o vulnerabilitat.
- Equip Bàsic d'Atenció Social (EBAS): hi haurà un màxim de 2 treballadors/es al servei, en horari de 08:00 a 20:00h. A partir del 20 d'abril, l'atenció telefònica a l'EBAS serà de 08:00 a 16:00h (de dilluns a divendres)
- Oficina d'Atenció al Ciutadà. Es prioritzarà l'atenció telefònica i telemàtica. Recordeu que teniu el registre electrònic disponible les 24 hores del dia. També posem a la vostra disposició un servei d'assistència en la tramitació electrònica que us ajudarà a realitzar els tràmits electrònics. Per fer-lo servir truqueu al 930 267 225 (de 8h a 20h) o envieu un correu electrònic a: oac360@vilassardedalt.cat.
- Servei de Neteja d'Edificis Municipals
- Serveis Tècnics Municipals: Hi haurà el personal tècnic necessari per supervisar el funcionament dels serveis bàsics establerts.
- La resta de serveis es desenvoluparan de forma no presencial.